Powrót do listy produktów
Ostatnia aktualizacja: 2007-07-10
Regulacja pokryw włazowych metodą szybkowiążącej zaprawy
Stosowana jest przy regulacjii włazów na w jezdniach w ramach bieżącego utrzymania drogi jak i przy remontach i budowach nowych dróg (do zastosowania po ułożeniu warstwy ścieralnej asfaltu )
Proces regulacji rozpoczyna się od podniesienia lub wyjęcia pokrywy włazowej z jezdni specjalnym podnośnikiem. Unika się dzięki temu rozkuwania i niszczenia dużej powierzchni jezdni. Luźne i uszkodzone elementy otworu włazowego są usuwane, a powierzchnia nośna jest czyszczona sprężonym powietrzem. Na tak przygotowany otwór włazowy nakłada się pokrywę i wyrównuje jej wysokość do nowego poziomu jezdni. Na koniec wyrównuje się poziom jezdni za pomocą specjalnego roztworu asfaltowego nakładanego na zimno przy jednoczesnym uszczelnieniu łączenia.
Po 30 minutach... specjalna zaprawa osiąga wytrzymałość na ściskanie między 10 a 12 N/mm²
Po 45 minutach... wytrzymałość na ściskanie jest już na tyle duża, że jezdnię można oddać do ruchu
Po 60 minutach... powierzchnia jest z powrotem przejezdna bez ograniczeń
Zalety stosowanej przez nas technologii to:
- wyeliminowanie niepotrzebnych wykopów i przeszkód na jezdni
- zdecydowane skrócenie czasu zakłóceń w ruchu ( nawet poniżej 1h)
- ograniczona do minimum ingerencja w jezdnię - w celu regulacji zostaje wycięty otwór o średnicy włazu lub niewiele większy (w zależności od jego typu).
- wysoka dokładność regulacji - do 1 mm.
- wysoka estetyka wykonania
- ograniczenie wpływu kolein
- zastąpienie najsłabszych elementów komina studni wysokiej jakości sprawdzonym materiałem
- długi czas gwarancji.
- przez naprawę i niwelację przywraca się podparcie pokrywy na całej powierzchni, co gwarantuje równomierne przenoszenie obciążenia na konstrukcję włazu.
Proces regulacji rozpoczyna się od podniesienia lub wyjęcia pokrywy włazowej z jezdni specjalnym podnośnikiem. Unika się dzięki temu rozkuwania i niszczenia dużej powierzchni jezdni. Luźne i uszkodzone elementy otworu włazowego są usuwane, a powierzchnia nośna jest czyszczona sprężonym powietrzem. Na tak przygotowany otwór włazowy nakłada się pokrywę i wyrównuje jej wysokość do nowego poziomu jezdni. Na koniec wyrównuje się poziom jezdni za pomocą specjalnego roztworu asfaltowego nakładanego na zimno przy jednoczesnym uszczelnieniu łączenia.
Po 30 minutach... specjalna zaprawa osiąga wytrzymałość na ściskanie między 10 a 12 N/mm²
Po 45 minutach... wytrzymałość na ściskanie jest już na tyle duża, że jezdnię można oddać do ruchu
Po 60 minutach... powierzchnia jest z powrotem przejezdna bez ograniczeń
Zalety stosowanej przez nas technologii to:
- wyeliminowanie niepotrzebnych wykopów i przeszkód na jezdni
- zdecydowane skrócenie czasu zakłóceń w ruchu ( nawet poniżej 1h)
- ograniczona do minimum ingerencja w jezdnię - w celu regulacji zostaje wycięty otwór o średnicy włazu lub niewiele większy (w zależności od jego typu).
- wysoka dokładność regulacji - do 1 mm.
- wysoka estetyka wykonania
- ograniczenie wpływu kolein
- zastąpienie najsłabszych elementów komina studni wysokiej jakości sprawdzonym materiałem
- długi czas gwarancji.
- przez naprawę i niwelację przywraca się podparcie pokrywy na całej powierzchni, co gwarantuje równomierne przenoszenie obciążenia na konstrukcję włazu.
Porównaj ofertę z innymi dostawcami
To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży wodociągowo-kanalizacyjnej.
Dystrybutor
ENVIROBUD
- Adres: ul. Obywatelska 1, 65-736 Zielona Góra
-
Nr telefonu: 68 327 15 10
-
Faks: 68 327 15 10
Przy kontakcie powołaj się na portal wodkaneko.pl