Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy produktów Ostatnia aktualizacja: 2023-05-12
Falownik dźwigowy Frenic Lift do napędów bezprzekładniowych

Falownik bezstycznikowy, zgodny EN81-1, EN81-20

FRENIC Lift LM2A - falownik dźwigowy Fuji Electric
Producent:
Fuji Electric
Numer katalogowy:
FRN_LM2A-4E

Frenic Lift LM2A jest falownikiem przeznaczonym do napędu w transporcie pionowym (windy osobowe, towarowe, wciągniki itp.).

Model ten integruje w jednym urządzeniu trzy typy sterowania:
1. Zamknięta pęta sprzężenia zwrotnego (z enkoderem) dla silników synchronicznych,
2. Zamknięta pętla sprzężenia zwrotnego (z enkoderem) dla silników asynchronicznych,
3. Otwarta pętla sprzężenia zwrotnego (bez enkodera) dla silników asynchronicznych.
4. Tryb sterowanie silnikami firmy Kone (z enkoderem na kole ciernnym)

Możliwe jest również awaryjne uruchomienie silnika synchroncznego bez enkodera (np. w przypadku uszkodzenia enkodera).
Zmiana rodzaju sterowania odbywa się przez zmianę jednego parametru w menu, a nie przez zmianę wersji oprogramowania wewnętrznego jak w niektórych falownikach konkurencji.

Falownik ten z założenia jest urządzeniem o dużej przeciążalności – 200% prądu znamionowego
przez okres 3 sekundy. Długookresowa przeciążalność pozwala na efektywny start dźwigu oraz rozpędzenie kabiny do dużej prędkości. Podawany przez producenta prąd znamionowy jest podawany przy założeniu maksymalnej temperatury otoczenia i częstotliwości PWM wynoszącej 15kHz (co gwarantuje cichy bieg silnika i nie wymaga przewymiarowania falownika).

Falowniki serii Lift są budowane na napięcie trzyfazowe 400V AC w zakresie mocy znamionowych
od 2,2kW do 45kW, jak również w wersji dla małych dźwigów o mocy 2,2kW na napięcie jednofazowe 230V AC (dla tzw. home-liftów). Wszystkie wersje mają wbudowany wewnątrze filtr przeciwzakłóceniowy, który spełnia wymogi EMC dla urządzeń instalowanych w dźwigach.

LM2A jest również przystosowany do użycia w systemach zgodnych zarówno z normą EN81-1 jak i EN81-20. Posiada niezbędne certyfikaty i zatwierdzenie. Może być używany bez styczników głównych w torze zasilania silnika.

FRENIC Lift umożliwia łatwą realizację zjazdu awaryjnego. Możliwe są dwie wersje:
1. Z zasilaniem jednofazowym, np. z UPS-a 230V AC
2. Z napięcia stałego od 48V DC, np. z baterii akumulatorów.

Falownik ma szereg funkcji ułatwiających pracę zjazdu awaryjnego, np. sam wybiera kierunkek
zjazdu i ma zabezpieczenie przed przeciążeniem UPS-a. Trywialne jest również podłączenie awaryjnego źródła zasilania, polega na bezpośrednim podłączeniu UPS-a lub akumulatorów do wejścia siłowego falownika.

Oprogramowanie falownika Frenic Lift pozwala na "dopasowanie" się do różnych konstrukcji silników i układów mechanicznych dźwigów. Pozwalają na to parametry do szczegółowej regulacji układu sprzężenia zwrotnego, układu kompensującego "uciekanie" kabiny po otwarciu hamulca, zmianę nastaw regulatora prądu i kompensację wibracji pochodzących z układu mechanicznego.

Jako jedyny na rynku falownik dźwigowy posiada w sobie programowalny przez użytkownika sterownik. Umożliwia on stoworzenie własnych programów oddziałujących na napęd lub wykonujących działania niezależne od falownika (wykorzystując wolne wejścia i wyjścia sterujące). Jego praca jest niezależna od stanu pracy falownika, tzn. wykonuje działania nawet jeśli falownik jest w stanie alarmu. Czas pełnego cyklu programu to od 2 do 20ms (zależnie od objętości programu).

Falownik FRENIC Lift LM2A to numer 1 wśród falowników dźwigowych. Najlepszy stosunek jakości i funkcjonalności do ceny.

Skontaktuj się z dystrybutorem

Dystrybutor

AMTEK spol. s r.o. (sp. z o.o.) oddział w Polsce

Adres: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa

Nr telefonu: +48 22 866 41 40 Skopiuj

Faks: +48 22 866 41 41 Pokaż numer Skopiuj

E-mail: amtek@amtek.pl Skopiuj
WWW: www.amtek.pl

Przy kontakcie powołaj się na portal automatyka.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...