Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2008-03-31 | Ostatnia aktualizacja: 2008-03-31
Instytut Nafty i Gazu wdraża strategię PR
Instytut Nafty i Gazu wdraża strategię PR
Instytut Nafty i Gazu (do 1 lutego 2004 Instytut Górnictwa Naftowego i Gazownictwa) jest wyspecjalizowaną instytucją naukowo-badawczą, która zajmuje się całokształtem zagadnień związanych z nośnikami energii opartymi na węglowodorach. Profil działalności INiG skupia się m.in. wokół poszukiwania złóż ropy naftowej i gazu, analizy i technologicznej oceny rop naftowych, kontroli jakości produktów naftowych, biokomponentów, ochrony środowiska w przemyśle naftowym i gazowniczym.
Instytut ściśle współpracuje z polskim przemysłem działającym na rzecz poszukiwań i wydobycia węglowodorów oraz z przemysłem gazowniczym, prowadząc badania na zlecenie Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. i producentów armatury gazowniczej, aparatów gazowych, a także urządzeń i wyrobów dla systemu gazowniczego.
INiG jest jednostką notyfikowaną w UE w zakresie 7 dyrektyw, posiada 14 laboratoriów akredytowanych oraz Biuro Certyfikacji upoważnione do wydawania certyfikatów ze znakiem CE. Główna siedziba INiG mieści się w Krakowie. Instytut posiada również szereg oddziałów zarówno Krakowie, jak i w Warszawie oraz Krośnie. Łącznie zatrudnia ponad 400 osób.
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 października 2007 r., 1 stycznia 2008 roku, połączono Instytut Nafty i Gazu z Instytutem Technologii Nafty im. Profesora Stanisława Pilata. Połączenie obu jednostek nastąpiło przez włączenie Instytutu Technologii Nafty (ITN) do Instytutu Nafty i Gazu (INiG).
(pj)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- marketing-news.pl, inig.pl
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Do czego służy wagosuszarka?
Człowiek rozumie, że termometr mierzy temperaturę czy ciśnienie – ciśnieniomierz. Ale czy wiemy, do czego służy urządzenie nazywane...
-
Jakie firmy i branże najczęściej inwestują środki finansowe?
Firmy z jakich branż najczęściej inwestują środki finansowe? Na co je przeznaczają? W jaki sposób dążą do bycia bardziej konkurencyjnym na rynku i...