Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Faulhaber robotic
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2008-11-06  |  Ostatnia aktualizacja: 2008-11-06
Konferencja Przyjazna Robotyka - oswajamy robotyzację
Konferencja Przyjazna Robotyka - oswajamy robotyzację
Konferencja Przyjazna Robotyka - oswajamy robotyzację
30 października 2008 w warszawskim hotelu Marriott odbyła się Konferencja Przyjazna Robotyka skierowana do prezesów firm, kadry zarządzającej oraz osób z branży produkcyjnej zainteresowanych poprawą wydajności. Organizatorem spotkania była firma ASTOR – dystrybutor robotów Kawasaki w Polsce.

Celem konferencji było promowanie wśród polskich przedsiębiorstw nowoczesnych rozwiązań, przekładających się na wzrost ich konkurencyjności zarówno na rynku lokalnym, jak i światowym.
Jak wynika z przedstawionych podczas spotkania statystyk, w Polsce na 10 tys. zatrudnionych pracowników przypadają 4 roboty, dla porównania w Niemczech jest ich 163, a w Japonii 369.
Zachęcając do inwestowania w robotyzację eksperci prezentowali możliwości zastosowania robotów na liniach produkcyjnych, przedstawiali korzystne sposoby ich finansowania na zasadach leasingu operacyjnego, przybliżali kwestie pozyskiwania dotacji unijnych na inwestycje w nowoczesne technologie.

Roboty przemysłowe zwiększają zdolność produkcyjną, podnoszą jakość, powtarzalność i elastyczność produkcji. Gwarantują także większą kontrolę procesu przemysłowego oraz redukcję kosztów. Roboty sprawdzają się także w przypadku prac niemożliwych do wykonania przez człowieka, jak działanie w środowisku chemicznie niebezpiecznym czy przenoszenie ciężkich elementów.
Nie bez znaczenia jest także pozytywny wpływ na wizerunek firmy na rynku – zastosowanie robota wpływa na innowacyjność przedsiębiorstwa, podnosi prestiż.
Gościem specjalnym konferencji był Masanori Iwase, Dyrektor ds. Sprzedaży Kawasaki Robotics GmbH.

ASTOR, decydując się na dystrybucję robotów Kawasaki, kierował się nie tylko jakością, z której słynie japońska firma, ale przede wszystkim dostosowaniem oferty do polskich realiów:
„Polscy klienci robotów wymagają tańszych produktów, ze względu na posiadane mniejsze budżety niż międzynarodowe koncerny. Wprowadzenie na rynek japońskiej marki robotów niewątpliwie poszerza rynek robotów z korzyścią dla klientów. Roboty Kawasaki są lepiej dopasowane do wymagań polskiego rynku pod kątem cenowym i funkcjonalnym. Kawasaki stawia na łatwość użycia i konfiguracji oraz otwartość swoich systemów” - powiedział Stefan Życzkowski, Prezes ASTOR Sp. z o.o.

Atrakcją spotkania, oprócz prezentujących swe precyzyjne ruchy robotów Kawasaki był pokaz japońskiej sztuki walki.

Więcej na www.astor.com.pl/robotyka

O ASTOR Sp. z o.o.
ASTOR Sp. z o.o. jest wieloletnim członkiem Business Centre Club, zdobywcą wielu nagród, w tym międzynarodowych oraz pięciokrotnym laureatem tytułu „Gazela Biznesu”. Firma jest polskim dystrybutorem międzynarodowych producentów
sprzętu i oprogramowania, służących do automatyzacji i informatyzacji produkcji.
W ofercie firmy znajdują się takie produkty jak: oprogramowanie do zarządzania produkcją i wydajnością produkcji, roboty przemysłowe, systemy sterowania maszynami, urządzenia komunikacyjne, a także oprogramowanie do wizualizacji procesów produkcyjnych i przemysłowych.
Więcej informacji o firmie dostępnych jest na stronie: www.astor.com.pl

Patroni Medialni:
Manager Magazine, Puls Biznesu, Nowy Przemysł, Rynek Spożywczy, Magazyn BCC,
MM Magazyn Przemysłowy, Portal Wnp.pl, automatyka.pl

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Astor
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także